اختصاص فضای گفتگو اساتید و دانشجویان

اختصاص فضای گفتگو اساتید و دانشجویان

اختصاص فضای گفتگو اساتید و دانشجویان
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۰ کد : ۱۵۰۹۵ اطلاعیه
تعداد بازدید:۳۱۶

با توجه به درخواست‌های متعددی که در خصوص اختصاص فضای گفتگو بین اساتید محترم و دانشجویان عزیز وجود داشت خوشبختانه این امکان با دو هدف در سامانه‌ی آموزش مجازی فراهم شده است:
 
۱. برگزاری جلسات گروه‌های آموزشی: با توجه به تعداد زیاد جلسات در سامانه جلسات دانشگاه و دشواری یافتن جلسات مورد نظر، زین پس صرفا جلسات گروه‌های مختلف آموزشی دانشگاه طبق زمان‌بندی هر گروه در این تالارها برگزار خواهد شد و اتاق‌های اختصاص یافته به گروه‌های آموزشی در سامانه‌ی جلسات از ۱۵ خرداد ماه حذف خواهند شد.
۲. ارتباط اساتید محترم با دانشجویان: در صورت نیاز به برگزاری جلسات آموزشی، پژوهشی و تبادل نظر، استاد محترم با هماهنگی با مدیر گروه می‌توانند وارد این تالارها شده و با دانشجویان ارتباط بگیرند.
این امکان از هم اکنون در سامانه فراهم شده است. اساتید محترم عضو هیات علمی لطفا دستورالعمل مربوطه را مطالعه فرمایند و در صورتی که در میز کار خود تالار گفتگوی گروه آموزشی خود را مشاهده نمی‌کنند با مرکز یادگیری الکترونیک از طریق گفتگوی آنلاین و یا رابطین دانشکده‌ها تماس حاصل فرمایند.
در صورت نیاز به اضافه نمودن نام اساتید محترم بازنشسته‌ی گروه، لطفا نام و نام خانوادگی و کد استادی را به مرکز یادگیری اعلام بفرمایید.
برای ورود دانشجو و مهمان به سامانه (مطابق دستورالعمل) دریافت کد کاربری و رمز عبور توسط مدیران گروه آموزشی الزامی است. کدهای کاربری در اختیار رابطین دانشکده‌ها قرار گرفته است و مدیران محترم گروه می‌توانند این کدها را دریافت نمایند. لطفا از تغییر رمزعبور کدهای کاربری دانشجویی خودداری بفرمایید.


نظر شما :