اولین سامانه گفت‌وگوی آنلاین و پشتیبانی در معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی راه اندازی شد

۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۴ کد : ۱۵۲۴۹ اخبار و رویدادها اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۷۹
با توجه شیوع بیماری کرونا و تصمیمات اخذ شده ستاد ملی مدیریت کرونا و مدیریت دانشگاه در خصوص برگزاری تمامی کلاس‌های آموزشی، جلسات دفاع از پایان نامه‌ها، جلسات گروه‌ها و... به صورت برخط و نیز دورکاری کارکنان دانشگاه، ارائۀ خدمات پشتیبانی به صورت آنلاین برای نخستین بار در معاونت آموزشی دانشگاه راه اندازی شده است.
اولین سامانه گفت‌وگوی آنلاین و پشتیبانی در معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی راه اندازی شد

با توجه شیوع بیماری کرونا و تصمیمات اخذ شده ستاد ملی مدیریت کرونا و مدیریت دانشگاه در خصوص برگزاری تمامی کلاس‌های آموزشی، جلسات دفاع از پایان نامه‌ها، جلسات گروه‌ها و... به صورت برخط و نیز دورکاری کارکنان دانشگاه،  ارائۀ خدمات پشتیبانی به صورت آنلاین برای نخستین بار در معاونت آموزشی دانشگاه راه اندازی شده است.

سامانۀ گفت‌وگوی آنلاین «گفتینو» پس از بررسی های فنی سامانه‌های مختلف و برگزاری جلسات متعدد با شرکت‌های فعال در این زمینه با توجه به ویژگی‌های آن انتخاب شد که بازخوردهای مثبت این سامانه در بین دانشجویان و استادان باعث استقبال سایر معاونت های دانشگاه از این سامانه شده است.

از جمله اهداف و قابلیت‌های این سامانه می توان به علاقه دانشجویان و استادان به گفت وگوی زنده، پاسخگویی فوری و لحظه‌ای در بازه‌های زمانی امتحانات و برگزاری کلاس‌ها، گزارش اطلاعات تحلیلی از نوع مشکلات و انتظارات کاربران، گزارش آماری میزان رضایت کاربران از سیستم، گزارش آماری از عملکرد کارکنان و نحوه پاسخگویی آنها به دانشجویان و استادان، اطلاع رسانی به صورت کلی و جزئی به دانشجویان و استادان، سهولت استفاده کاربران و رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند، جلوگیری از کاهش هزینه تماس‌های طولانی و در انتظار ماندن کاربران، ارسال پیام گروهی و اطلاعیه برای کاربران سامانه، پاسخگویی خودکار با استفاده از پیام های آماده و پاسخگویی 24 ساعته (سوالات در بازه زمانی خارج از ساعت 8-18 به صورت آفلاین پاسخ داده می شود) اشاره کرد.

همچنین مشاهده افراد آنلاین در سیستم، دریافت اطلاعات کاربرقبل ازشروع گفت و گو، تنظیم ساعت کاری، ارسال پیام متنی و تصویری، امکان ضبط و ارسال صدا، امکان انتخاب و دسته بندی اپراتورها، تنظیمات خودکار تاخیر در پاسخگویی، ارسال پاسخ به ایمیل کاربر، قابلیت نصب برروی گوشی همراه نسخه اندروید، تبادل فایل، امکان تعریف اپراتور، انتقال گفتگوها، امتیازدهی، عملکرد اپراتورها، آمار و گزارشات مربوط به مکالمات و... از جمله قابلیت های این سیستم آنلاین است.

گفتنی است در آغاز امتحانات دانشگاه، بالاترین میزان پیام های ارسالی در روز نخست با 1هزار و 155 پیام بوده  است که این پیام‌ها از طریق چهار اپراتور فعال پاسخ داده شده‌اند.

دانلود فایل گزارش راه اندازی سامانه گفتگوی آنلاین

 


نظر شما :