اطلاعیه شماره ۱ معاونت آموزشی دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی ۱۳۹۹ در زمینه آموزش مجازی

۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۲ کد : ۱۵۲۵۲ اخبار و رویدادها اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۵۴
معاونت آموزشی دانشگاه با توجه به آغاز سال تحصیلی در تاریخ ۱۵ شهریورماه جاری به صورت مجازی به منظور پاسخ به سئوالات و ابهامات احتمالی استادان و دانشجویان گران قدر اطلاعیه ای صادر کرد.
اطلاعیه شماره ۱ معاونت آموزشی دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی ۱۳۹۹ در زمینه آموزش مجازی

معاونت آموزشی دانشگاه با توجه به آغاز سال تحصیلی در تاریخ ۱۵ شهریورماه جاری به صورت مجازی به منظور پاسخ به سئوالات و ابهامات احتمالی استادان و دانشجویان گران قدر اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطاعیه به این شرح است:

 ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید خدمت اساتید و دانشجویان گرامی، به اطلاع می رساند کلاس های دانشگاه به صورت مجازی و از شنبه ۱۵ شهریور ماه در سامانه مجازی دانشگاه برگزار خواهد شد. سامانه آموزش مجازی همان سامانه ترم قبل بوده و به آدرس atu.iranlms.org در دسترس می باشد. نام کاربری و رمز عبور برای اساتید کد استادی(سامانه گلستان) و نام کاربری و رمز عبور برای دانشجویان شماره دانشجویی می باشد. اساتید و دانشجویان گرامی دقت داشته باشند که بعد از ورود به سامانه می توانند رمز عبور خود را تغییر دهند. در صورت فراموشی رمز عبور خود می توانید از لینک فراموشی رمز عبور در صفحه ورودی سامانه آموزش مجازی استفاده نموده و رمز عبور خود را با استفاده از ایمیل دانشگاهی بازیابی نمایید. 

 در ترم جدید به منظور مدیریت ترافیک سامانه و جلوگیری از ناهماهنگی‌های احتمالی، کلاس ها از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ بعد از ظهر، طبق برنامه هفتگی اعلام شده برگزار خواهد شد و اساتید گرامی امکان جابجایی روز و ساعت کلاس را ندارند و طبیعتاً پشتیبانی از سامانه آموزش مجازی صرفاً در بازه زمانی برگزاری کلاس ها (از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعد از ظهر) امکان پذیر بوده و پشتیبانان آموزش مجازی فقط در ساعات اعلام شده پاسخگوی سوالات و مشکلات اساتید و دانشجویان گرامی خواهند بود. نماینده هر دانشکده در امور مجازی و شماره تماس ایشان در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد. در سامانه مجازی برای هر درس طبق برنامه هفتگی ۱۶ جلسه تعریف شده است و لینک ورود به کلاس آنلاین، طبق برنامه هفتگی سرساعت فعال خواهد شد. انتظار می رود که در جلسه نخست اساتید گرامی به تشریح طرح درس و برنامه نیمسال خود برای دانشجویان اقدام نمایند.

 به استحضار اساتید و دانشجویان گرامی می رساند با توجه به مشکلات ترم پیش در زمینه فایل‌های ضبط شده کلاس‌ها، معاونت آموزشی دانشگاه تصمیم گرفت که مدیریت فایل‌های ضبط شده را به خود اساتید و دانشجویان واگذار نماید و در همین راستا و پس از مشورت با کارشناسان و متخصصین امر، افزونه‌ای بدین منظور شناسایی و در دسترس عزیزان قرار گرفت که بتوانند شخصاً اقدام به ضبط کلاس‌های آنلاین خود نموده و بلافاصله بعد از کلاس به فایل ضبط شده دسترسی داشته و بتوانند آن را بر روی سیستم خود ذخیره نمایند. از جمله مزایای این افزونه این است که استاد و یا هر کدام از دانشجویان می توانند اقدام به ضبط کلاس نموده و یا حتی یکی از دانشجویان به نمایندگی از بقیه اعضاء، کلاس را ضبط نماید و در اختیار سایرین قرار دهد. آموزش نحوه دسترسی و استفاده از این افزونه به صورت فایل راهنما در صفحه ورودی سامانه آموزش مجازی قرار دارد، همچنین فایل های راهنمای استفاده از سامانه برای اساتید و دانشجویان در صفحه ورودی سامانه آموزش مجازی قرار دارد، اساتید و دانشجویان عزیز قبل از تماس با کارشناسان پشتیبان، فایل های مذکور را مشاهده نمایند.

شایان ذکر است دانشگاه جهت مدیریت بهتر و موثرتر آموزش مجازی، اقدام به راه اندازی «مرکز یادگیری الکترونیکی» نموده تا زمینه را برای ارائه خدمات با کیفیت‌تر فراهم نموده و مشکلات اساتید و دانشجویان به حداقل ممکن برسد. ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما اساتید و دانشجویان گرامی، پیشاپیش از همکاری شما متشکریم.

                                                                        

                                                                    معاونت آموزشی دانشگاه


نظر شما :