مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز یادگیری الکترونیک دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۴ کد : ۲۱۵۸۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۶
آیین قدرانی و تکریم از تلاش های دکتر میر واحدی مدیر پیشین مرکز یادگیری الکترونیک، و معارفه دکتر پور محمد باقر اصفهانی به عنوان مدیر جدید این مرکز، در دفتر معاونت آموزشی برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز یادگیری الکترونیک دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، مراسم تودیع دکترسعید میر واحدی، و معارفه دکتر پور محمد باقر اصفهانی، با حضور معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی و جمعی از مدیران و کارمندان حوزه آموزش در دفتر معاونت آموزشی برگزار شد.

دکتر آدمی معاون آموزشی، در این مراسم ضمن تشکر از تلاش های ارزنده آقای دکتر میرواحدی، خانم دکتر پور محمد باقر اصفهانی را به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی کردند.

دکتر آدمی در ادامه این جلسه گفتند: همکاران ما در مرکز یادگیری الکترونیک، از دغدغه مند ترین و پرتلاش ترین های این دانشگاه هستند که ما همیشه شاهد تلاش های شبانه روزی این عزیزان بخصوص در زمان پاندمی کرونا بودیم و هستیم.

در ادامه این مراسم دکتر میرواحدی  ضمن تصریح عملکرد این مرکز در دوران مدیریت خود از زحمات مدیران و کارمندان مرکز یادگیری الکترونیک نیز  قدردانی و تشکر کردند.

 

در پایان این مراسم دکتر پور محمد باقر اصفهانی نیز با تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در اعطای مسئولیت مدیریت مرکز یادگیری الکترونیک دانشگاه گفت: خدا را شاکرم که  توفیق خدمت در  سنگر جدیدی از دانشگاه را نصیبم نمود و امیدوارم با همراهی و همیاری همکاران، بتوانم پاسخگوی اعتمادشان باشم.


نظر شما :